o firmie  |  nasz serwis   |   współpraca   |   regulamin   |   dostawa  |   promocje   |   nowości   |  szukaj   |   strona główna

 
REJESTRACJA
Tworzenie konta
MOJE KONTO  
Zarządzanie zakupami
KONTAKT 
kontakt z konsultantem
MÓJ KOSZYK
Zarządzanie zakupami
Reklama
Zajmujemy się również skupem używanych rowerów. Zapraszamy do sklepu na Zaspie ul. Jana Pawła II 6H3
Kategorie
Bagażniki samochodowe (6)
CZĘŚCI (1585)
ODZIEŻ (366)
ROWERY 2017 (109)
SERWIS (122)
TRENAZERY (41)
AKCESORIA ROWEROWE (796)
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest
 16 Klienci
 online.
Wyszukiwanie
 Wyraz(y)
do  Cena
 Kategoria
 
Zaawansowane
Kontakt
e-mailkrisar.gd@gmail.com
GSMkom.607-921-109
Nowości
Zobacz wszystkie
Regulamin

Zakupy można dokonać dopiero po zalogowaniu!!!

Regulamin sklepu internetowego KRISAR - ROWERY:


1. W sklepie internetowym rower24h.pl  można dokonywać zakupów bezpośrednio przez Internet.
 
2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia na stronie www
 
3. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
 
4. Składanie zamówień.
Postanowienia ogólne. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę: poprzez formularz www lub bezpośrednio mailem, telefonicznie. Do paczki z zamówionymi produktami zostanie dołączona faktura bądź paragon. Do czasu wysłania paczki klient ma możliwość wpływać na treść zamówienia-umowy, także od niej odstąpić - prosimy wówczas o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Po tym czasie, klient może zwrócić zakupiony towar (szczegóły w pkt. 10.).
Zamówienie poprzez formularz www (czyli drogą elektroniczną używając systemu zamawiania na stronie sklepu). Jeżeli nie przeprowadzali Państwo do tej pory transakcji z nami poprzez niniejszą stronę, powinni Państwo założyć sobie własne konto. Będzie to skutkowało: brakiem konieczności podawania Państwa danych przy każdym następnym zakupie, możliwością sprawdzenia stanu realizacji zamówienia, sprawdzeniem swojego progu rabatowego, automatycznym korzystaniem z promocji dla najlepszych Klientów, możliwością podglądu i edycji swoich danych.
Po wybraniu danego towaru (lub jego wariantu) i naciśnięciu "kup" należy przejść do koszyka (lub kontynuować zakupy) określającego warunki zamówienia-umowy (informacje dot. opłat za transport - patrz punkt 8.). Jeśli wyrażą Państwo zgodę na nie, należy przejść do następnego kroku koszyka.
W kroku kolejnym pokaże się podsumowanie Państwa zamówienia. Następnie, na adres, który podano w polu Email, zostanie wysłany list z prośbą o potwierdzenie zamówienia-umowy (poprzez kliknięcie w link lub odesłanie e-maila, co jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na treść tej umowy-zamówienia). Jeśli nie potwierdzą Państwo tego maila w ciągu 7 dni, zamówienie zostanie anulowane.
Gdyby zdarzyło się, że e-mail nie dotrze w ciągu 24 godzin, prosimy o kontakt (możliwe, że email został błędnie wpisany).
Zamówienie poprzez mail.
Na mail-zapytanie/zamówienie, Klient otrzymuje od nas odpowiedź-potwierdzenie z dokładnym wyszczególnieniem cen towarów i usług, ich nazw i wersji.
Po zatwierdzeniu takiego maila-zamówienia ze strony klienta (telef. czy mailem), następuje realizacja zamówienia.
Zamówienie telefoniczne. Można je złożyć w godzinach 10-18 pn-pt i 10-14 sb.
Po godzinach pracy sklepu, ale tylko do godziny 20, i w przypadkach pilnych zamówienia można składać na nr prywatny do administratora sklepu Krzysztof 607-921-109 lub Arkadiusz 607-921-109
Klient powinien po złożeniu takiego zamówienia - dla własnego bezpieczeństwa - przesłać do nas maila na krisar.gd@gmail.com podając jeszcze raz treść swego zamówienia oraz dane kontaktowe i do wysyłki a szczególnie nr. telefonu.
 
5. Realizacja zamówień oznacza czas od momentu zgłoszenia zamówienia do chwili przekazania go spedytorowi do wysyłki. Czas realizacji zamówienia dla produktów jest podany dla każdego produktu pod przyciskiem "kup". KRISAR nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z przyczyn niezależnych od nas (opóźnienia kuriera, poczty polskiej).
 
6. Czas dostawy zamówień mierzony jest od momentu przekazania paczki spedytorowi do przewidywanej chwili otrzymania jej przez klienta. Jest on niestały. Wynosi średnio dla przesyłek kurierskich 1 dzień, a dla przesyłek pocztowych 2-4 dni. Firma KRISAR nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne wydłużenia czasu dostawy zamówień. Jednakże, w miarę naszych możliwości, zobowiązujemy się do pomocy klientowi w takich sytuacjach - prosimy wówczas o pilny kontakt. Jedynym wyznacznikiem czasu dostawy jest strona internetowa, pozostałe źródła nie stanową oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu cywilnego oraz nie stanowią odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych.
 
7. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży. Jeśli zabieg ten wpłynie w jakikolwiek sposób na dane zamówienie, Klient zostanie o tym jak najszybciej powiadomiony.
 
8. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT oraz wszystkie należności celno-podatkowe.
KRISAR zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez podawania przyczyny. Zmiany nie będą obowiązywać złożonych zamówień, chyba, że w opisie produktu została podana informacja do kiedy dana cena obowiązuje. W okresie promocji na produkty czas obowiązywania ceny stanowi osobny regulamin dla danej promocji do którego Klient ma wgląd na stronie sklepu internetowego rower24h.pl
 
9. Koszty przesyłki. W szczególnych przypadkach próg wysyłki na koszt firmy może ulec zmianie. W takim przypadku w opisie produktu znajdzie się stosowna informacja. Opłata za przesyłkę naliczona automatycznie przez system podczas składania zamówienia jest wartością stałą dla danego zamówienia (tzn. nie zmieni się np. z powodu użycia cięższego kartonu). Klient płaci za realną wartość wysyłki. Koszt ten zależy zwykle od wagi paczki i sposobu płatności. 
 
Szczegółowe informacje o kosztach i sposobach wysyłki dostępne są tutaj
 
10. Sklep wystawia faktury VAT na życzenie Klienta.
 
11.INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 
Prawo odstąpienia od umowy
 
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
 
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia,w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
 
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o :
 
Państwa nazwisku, pełnym adres pocztowym oraz, o ile są dostępne, Państwa numerze telefonu, numerze faksu i adresie e-mail, swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
 
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.rower24h.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).”.
 
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
 
Skutki odstąpienia od umowy
 
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres Krisar Arkadiusz Kowalski al.Jana Pawła 6h3,80-462 Gdańsk niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.”
 
 
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
 
 
 
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
 
– Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne,
 
numer faksu i adres e-mail]
 
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
 
umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących
 
rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
 
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
 
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
 
– Adres konsumenta(-ów)
 
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
 
– Data
 
(*) Niepotrzebne skreślić.
 
12. Reklamacje z tytułu rękojmi. Sklep uwzględnia reklamacje z tytułu rękojmi wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. Jeśli do towaru dołączona jest gwarancja producenta lub dystrybutora, wtedy podstawą reklamacji jest druk gwarancji. W takich przypadkach prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na rower24h.pl, co przyspieszy całą procedurę reklamacyjną.
Rękojmia obejmuje przedsiębiorstwa.
 
13. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Klient, który stwierdzi podejrzenie naruszenia lub uszkodzenia zawartości paczki - rozerwany karton, mocno zgniecione pudełko, przecięta taśma firmowa z naszym logo itp. - powinien w takiej sytuacji odmówić jej przyjęcia. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
 
14. Procedura reklamacji. Nabywca reklamujący dany towar zakupiony w sklepie internetowym rower24h.pl odsyła go do miejsca zakupu (siedziby firmy Krisar) na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji towar jest odsyłany do Nabywcy na koszt firmy Krisar. W innym przypadku towar jest odsyłany na koszt Nabywcy. W przypadku reklamowania towaru, prosimy w miarę możliwości o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy na rower24h@gmail.com, co przyspieszy całą procedurę reklamacyjną. Sklep zobowiązuje się do udzielenia Nabywcy odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni roboczych (jeżeli warunki gwarancji nie stanowią inaczej) od daty otrzymania reklamowanego towaru. Za datę otrzymania reklamowanego towaru przyjmuje się dzień, w którym towar ten zostanie dostarczony do Sklepu.
 
15. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci Sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich przetwarzania. Dla bezpieczeństwa dane osobowe i pozostałe związane z procesem składania zamówienia są szyfrowane.
 
16. Oferta ważna do wyczerpania zapasów asortymentu.
 
17. Firma Krisar zastrzega sobie prawo do zmiany oferty w każdym czasie bez podania przyczyny.
 
18. Zamieszczone produkty w sklepie internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu prawa handlowego
 
19. Krisar  zastrzega sobie prawo do błędów i pomyłek w treściach zamieszczonych na stronie internetowej. Prezentowane produkty są dostępne w ciągłej sprzedaży. Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i następnych Kodeksu Cywilnego. W celu sprawdzenia dostępności oraz aktualnej ceny prosimy o skontaktowanie się z wybranym sklepem Krisar .
 
20. Niniejszy regulamin może ulec zmianie
 
21. W przypadku towaru niezgodnego z umową Krisar  zobowiązuje się do jak najszybszej wymiany towaru na prawidłowy, zgodny z umową. W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z nami celem wyjaśnienia.
 
22. W przypadku braku możliwości sprzedaży Klientowi zamówionego towaru (m.in. brak towaru w magazynach dystrybutorów) nasi pracownicy zaproponują inny towar, spełniający wymagania i oczekiwania Klienta.
 
23. W przypadku zaksięgowania na naszym koncie należności dla danego zamówienia i braku możliwości zrealizowania go Krisar zobowiązuje się do zwrotu należności w terminie do 10 dni roboczych.
 
24. Powyższy regulamin wraz z późniejszymi zmianami obowiązuje od 25.III. 2010
 
 
Informujemy, że składając zamówienie wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu zamówienia na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 roku (Dz.U. nr 133, poz. 883). Klient rejestrując się w sklepie internetowym rower24h.pl wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną (w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania takich wiadomości).
 
Życzymy udanych zakupów!
Powrót

strona główna  |  wysyłka |  mapa strony  |  katalog produktów  |  regulamin

(C) Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved. 2011 ARTCOM ROWERY projekt: neoproject.pl
oprogramowanie oscommerce Na Oprogramowaniu eSklep-Os